Twoja wersja przeglądarki nie jest oficjalnie obsługiwana i może wystąpić pogorszenie jakości usług. Należy zaktualizować przeglądarkę.

Zwroty

Warunki zwrotów

Dla klientów profesjonalnych, biznesowych lub handlowych 

 

Jeśli zakupiłeś produkt jako przedsiębiorca lub handlowiec, a zakup jest związany z Twoją działalnością handlową lub zawodową, prosimy o kontakt w celu omówienia prośby o zwrot towaru. 

 Żądanie zwrotu przedmiotów musi być przesłane pocztą elektroniczną na adres e-mail sales@watco.pl i musi zawierać następujące szczegóły: 

- Faktura # / Zamówienie 

- Produkt  

- Ilość 

- Pełna nazwa 

- Adres dostawy 

- Numer telefonu 

 Po otrzymaniu wiadomości e-mail, skontaktujemy się z Tobą w sprawie żądania zwrotu. 

 

Dla klientów indywidualnych, do użytku prywatnego 

 

Produkty zakupione na użytek indywidualny lub prywatny mogą zostać zwrócone do nas w ciągu 14 dni od daty dostawy, pod warunkiem, że poinformowali nas Państwo o swojej decyzji dotyczącej zwrotu przedmiotów i otrzymaliśmy Państwa zgłoszenie w ciągu tych 14 dni. 

Produkty są zwracane na koszt klienta i muszą być odesłane nieotwarte, w stanie nadającym się do sprzedaży i w oryginalnym opakowaniu. Wszystkie przedmioty muszą być zwrócone do: 

 

Kränkelsweg 14 
41748 Viersen 
Tel: 800 000239 

 

Po otrzymaniu od Ciebie informacji o zamiarze zwrotu towaru nasza umowa sprzedaży jest uważana za nieważną, a my zwrócimy Ci należność wraz z oryginalnym kosztem dostawy.  Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użyłeś przy zakupie towaru 

 

Podsumowując: 

  • Musisz poinformować nas o zamiarze zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty dostawy. 
  • Następnie należy odesłać towar do nas w ciągu tych samych 14 dni. 
  • Wszystkie zwracane przedmioty muszą być nieotwarte, w oryginalnym opakowaniu i w stanie nadającym się do ponownej sprzedaży. 
  • Zastrzegamy sobie prawo do naliczania opłat za wszelkie uszkodzenia, które powodują, że nie możemy przyjąć przedmiotu lub zaoferować go do sprzedaży. 
  • Zwrócimy Ci koszty płatności (w tym oryginalny koszt dostawy) po otrzymaniu przedmiotu lub uzyskaniu potwierdzenia jego zwrotu. 
  • Koszt odesłania przedmiotu, w odpowiednim opakowaniu i przy użyciu takiej metody wysyłki, która zapewni nam otrzymanie go w ciągu 14 dni, spoczywa na Tobie. 

 

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące zwrotów, skontaktuj się z nami pod adresem sales@watco.pl. 

 

 

Zapisz się