Twoja wersja przeglądarki nie jest oficjalnie obsługiwana i może wystąpić pogorszenie jakości usług. Należy zaktualizować przeglądarkę.

Najczęściej zadawane pytania

 

Każdego tygodnia nasi doradcy techniczni otrzymują setki pytań na temat produktów. Sporządziliśmy więc listę najczęstszych z nich. Jeśli poniżej nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie, napisz do nas na adres sales@watco.pl, zadzwoń pod numer 800 000 239 lub porozmawiaj z nami za pośrednictwem czatu na żywo. 

 

1. Dlaczego produkty są tak drogie? Co wpływa na cenę produktów? 

Produkty Watco są łatwe w użyciu oraz zapewniają znakomite, długotrwałe efekty. Do ich produkcji używamy surowców najwyższej jakości. Łatwość w użyciu sprawia, że mogą korzystać z nich osoby, które nie specjalizują się w pracach budowlanych, a jednocześnie osiągają profesjonalny efekt. W cenie produktów Watco jest także specjalistyczne wsparcie i doradztwo - to właśnie dzięki temu można profesjonalnie naprawić  posadzkę nie będąc specjalistą.


Produkty można stosować punktowo, co oznacza, że nie trzeba dokonywać “rewolucji” w magazynie czy warsztacie, aby naprawić posadzkę. Nasze produkty te charakteryzuje to, że można z nich korzystać nawet w ujemnych temperaturach. Schną szybko i są trwałe - ruch może być przywrócony w niezwykle krótkim czasie. Ich wytrzymałość jest objęta nawet 20-letnią gwarancją.

2. Gdzie wasze produkty są wytwarzane? 

Jesteśmy brytyjską firmą i to właśnie tu znajdują się nasze laboratoria oraz produkcja. 

3. Jaki jest czas dostawy?

Zamówienia wysyłamy z magazynu Viersen w Niemczech w dni robocze w 24h od przyjęcia zlecenia. Towar jest dostarczany przez firmę kurierską DPD w ciągu 48-72h od momentu wysyłki towaru z magazynu.

4. Czy można kupić produkty w mniejszych pojemnikach?

Nasze produkty występują jedynie w jednym rozmiarze. Jednak część z nich jest łatwa to podzielenia na mniejsze pojemności, na przykład Concrex - nasz flagowy produkt. Żywica i piasek są wstępnie zmieszane i dostarczone wraz z pojemnikami zawierającymi utwardzacz, 4 x 100 ml w opakowaniu 10 kg. Można podzielić opakowanie na cztery części i wykorzystać później.

5. Czy można kupić produkty stacjonarnie?

Na ten moment sprzedajemy produkty  tylko on-line przez naszą stronę internetową.

6. Czy można wykonać przelew?

Jest to możliwe, jednak jedynie na konto niemieckie. Jeśli preferujesz ten rodzaj płatności - napisz do nas wiadomość na adres sales@watco.pl.

7. Czy można uzyskać fakturę?

Aktualnie, fakturę wystawiamy na życzenie klienta. W chwili obecnej pracujemy nad usprawnieniem procesu - w niedalekiej przyszłości w naszym systemie zakupowym pojawi się odpowiednie narzędzie do automatycznego ich generowania. Po realizacji zamówienia prosimy o poinformowanie nas, jeśli faktura jest Państwu niezbędna. My od razu ją wystawimy i wyślemy na odpowiedni adres email.

8. Moja księgowość nie zgadza się na zakupy bez dokumentu? czy dostanę od Was pro formę?

Oczywiście. Wystarczy, że napiszesz do nas wiadomość podając wszystkie niezbędne informacje, takie jak: nazwa firmy, adres firmy, NIP (nazywany też numerem VAT) oraz numer Twojego zamówienia.

 

Żadne z powyższych pytań nie odpowiedziało na Twój problem? 

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania i prośby! Jesteśmy dostępni telefonicznie, pod numerem telefonu: 800 000 239 lub mailowo: sales@watco.pl.

Zapisz się